Easy Programmeren Interface.

Schermafdrukken.

home pagina

home
EasyProgIntFace

oplossingen voor problemen
 

 

1
Hoofdmenu: starten, stoppen, enzovoort.
2
Conditie is 'Ingang 1 AND Ingang 2' van de USB interface.
3
Wanneer de conditie waar is, dan wordt uitgang 6 van Velleman kaart nummer 0 omgezet.
4
Als conditie kunt u elk willekeurig tijdstip van de dag of de week invoeren.
5
Timers kunnen ook ingesteld worden tijdens het 'lopen' van het programma.
6
Geheugens, Functietoetsen of Variabelen kunnen uiteraard ook als conditie gelden.
7
Als actie kunnen de Geheugens of Variabelen Geset worden.
8
Op het dashboard vindt u de status van de timers en de in- en uitgangen.

 

 

 

 

 

 

 

-----Schermafdrukken.


Hoofdmenu: starten, stoppen, enzovoort.


Conditie is 'Ingang 1 AND Ingang 2' van de USB interface.


Wanneer de conditie waar is, dan wordt uitgang 6 van Velleman kaart nummer 0 omgezet.


Als conditie kunt u elk willekeurig tijdstip van de dag of de week invoeren.



Timers kunnen ook ingesteld worden tijdens het 'lopen' van het programma.


Geheugens, Functietoetsen of Variabelen kunnen uiteraard ook als conditie gelden.


Als actie kunnen de Geheugens of Variabelen Geset worden en kunnen meerdere acties gelijktijdig uitgevoerd worden, zoals hier het afspelen van een geluidje.


Op het dashboard vindt u de status van de timers en de in- en uitgangen.